zapytania

0

Wyślij zapytanie/-a lub dodaj więcej.

Przed wysłaniem możesz edytować zapytania, klikając w przycisk 'Podgląd'

Wybierz język:

Praca

Powrót do strony głównej

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma ARGOS, lider w produkcji odzieży reklamowej, w związku z rozwojem zatrudni na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska:

Praca w dziale handlowym - stacjonarna.

  • nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi,
  • przygotowanie ofert i prezentacji dla klientów,
  • negocjacje handlowe, sprzedaż,
  • monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów.

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku handlowca (najlepiej z branży odzieżowej)
  • zaangażowanie, odpowiedzialność w wykonywaniu codziennych zadań,
  • dobra organizacja pracy,
  • operatywność, entuzjazm i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • kreatywność, otwartość, komunikatywność, odważne podejście do stawianych wyzwań,
  • dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość j. niemieckiego,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • dodatkowym atutem będzie umiejętność posługiwania się programami graficznymi (Corel, Photoshop),
  • praktyczna znajomość technik sprzedaży.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • wynagrodzenie premiujące osiągane wyniki oraz pakiet świadczeń socjalnych,
  • pracę w przyjaznej atmosferze,
  • wsparcie ze strony doświadczonych pracowników.

Zachęcamy do składania ofert również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.


CV (ze zdjęciem) oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: Pawel.Grobelny@argos.pl

Dodaj swoje CV: