Praca
Powrót do strony głównejSpecjalista ds. Obsługi Klienta
Firma ARGOS, lider w produkcji odzieży reklamowej, w związku z rozwojem zatrudni na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska:
Praca w dziale handlowym - stacjonarna.
- nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi,
- przygotowanie ofert i prezentacji dla klientów,
- negocjacje handlowe, sprzedaż,
- monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów.
Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku handlowca (najlepiej z branży odzieżowej)
- zaangażowanie, odpowiedzialność w wykonywaniu codziennych zadań,
- dobra organizacja pracy,
- operatywność, entuzjazm i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- kreatywność, otwartość, komunikatywność, odważne podejście do stawianych wyzwań,
- dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość j. niemieckiego,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- dodatkowym atutem będzie umiejętność posługiwania się programami graficznymi (Corel, Photoshop),
- praktyczna znajomość technik sprzedaży.
Oferujemy:
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
- wynagrodzenie premiujące osiągane wyniki oraz pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w przyjaznej atmosferze,
- wsparcie ze strony doświadczonych pracowników.
Zachęcamy do składania ofert również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
CV (ze zdjęciem) oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: Pawel.Grobelny@argos.pl